Communicatie & PR

De juiste redactionele invalshoek, originaliteit, onderscheidend en opvallend. Een heldere boodschap, verrassend verpakt. Inhoud, daar begint het mee. Maar dan. De beïnvloeders beïnvloeden. Dat zijn al lang niet meer alleen journalisten, maar ook instagrammers, bloggers en consumenten via social media. Videocontent, een app, een social media release, een PR-stunt; we kiezen samen met jou een manier die past.

De juiste redactionele invalshoek, originaliteit, onderscheidend en opvallend. Een heldere boodschap, verrassend verpakt. Inhoud, daar begint het mee. Maar dan. De beïnvloeders beïnvloeden. Dat zijn al lang niet meer alleen journalisten, maar ook instagrammers, bloggers en consumenten via social media. Videocontent, een app, een social media release, een PR-stunt; we kiezen samen met jou een manier die past.

Communicatie

Het handige van COOS! is dat de communicatiekennis op het COOS! hoofdkantoor zit en alles wat je vervolgens nodig hebt om de plannen te laten uitvoeren bij de buren in de Caballero Fabriek. Stel, je wilt een nieuwe website. Wij stellen dan samen op wat er allemaal nodig is om tot de beste en mooiste website te komen. Vervolgens nemen we het hele traject voor je uit handen: design, bouw, SEO, SEA, sterke teksten, meerdere talen, opvallende fotoproducties, werkende apps, effectieve social media. Misschien heb je alleen maar een stukje van deze kennis nodig. Geen punt, we leveren net zo lief dat ene kleine tekstje of die mooie bedrijfsfoto.

PR

Van persconferentie naar bloggerstoer

Toen COOS! tien jaar geleden van start ging, was de wereld heel overzichtelijk. Zodra je als bedrijf iets nieuws te melden had, verstuurde je een persberichtje naar de vak- en consumentenbladen, vergezeld van een leuke teaser. Die vlieger gaat nu niet meer op. Er kwamen fora, websites van anderen die jouw producten en diensten ineens gingen beoordelen, bloggers, vloggers, consumenten die terug gingen praten en ineens van veel meer invloed bleken dan dat ene krantenartikeltje.

COOS! verstuurt nog steeds persberichten, maar wel in een ander jasje. We passen elk bericht aan met het oog op de ontvanger, spelen in op persoonljjke interesses. Met de inzet van video en animaties kunnen we een verhaal impactvol vertalen. We zorgen dat we ‘online influencers’ (lees bloggers, vloggers, instagrammers) betrokken krijgen bij het verhaal.

Communicatie & PR